Saturday, January 2, 2010

bahagia bersama mereka..

saat bersama mereka semua adalah satu kebahagian..
mereka berasa di saat aku prlu an mereka

sape mereka??

yang ptame ialah,
athira,
aku suka pggl dia thira walau un ramai yg pggl dia aten,
tp xkisah la, yg penting tuan badan yg same,
dia ni pedam je,
pe yg dia rase ag2 berkaitan perasaan sayang..
ble dia tgkp suke tnye,
cantik??
hahhahhah..
dia normal..
hahahahah..

yg kedua,
raihan..
baik au..
kalo korg nk tgk blusher dia,
korg puji yg bulu mata dia lentik n cantik..
hahhahha..
tp sememangnye bulu mata dia lentik..
heheheheh..
she already taken by epul..
ati dia hnye untuk epul..
gudluck sayang..

yang ketiga,
miera..
dia ni cantik au cume dia xtw..
dia cantik dalam dan luar..
kje dia msg je..
ngn sape ag???
ngn owg tu la..
hhhehehhe...
meera,thira dan rehan satu skola,
smksaas

yang ke empat..
najiha n aku pggl dia gha..
dia ni skola asmara au..
awl2 tu ada la sikit perasaan takut coz dia xbiase an..
tp skrg dia dah cube biase an diri..
ramai owg suke dia au.
hot au..
hehhhehh..

yang ke lima,
hazirah..
sekarang dia duk kat perak..
last jumpe dia time darjah 6..
rindu sangat kat dia..
hehheheheh..
dia sweet+lemah lembut..

korg semua,
aku sayang korg walau un pe2 yg blaku,
korg tetap sahabat baik aku..

No comments:

Post a Comment