Tuesday, January 26, 2010

sepanjang bulan januari

first day masuk skola taun 2010,
excited ut...
hahhaahhah...
nk pegang pen un rase lain mcm n sllu tulis kelas: 4 ehsan..
bajet muda..
hahhhahahah...

taun ni byk stay back kat skola je..
latihan umah sukan la,study group n siap an homework kat library..
n mnjd warga tetap smkjb..
hahahaha...

ada satu hari tu kita org stay back kat mcd..
lame gler ut..
hahahha..
bncng tang oral..
mmg tgelak2 habis la..
kelakr sgt2..
sampai rase nk trguling2 la...
hhahhha...
n time 2 gak nmpak bnda yg xsptutnye..
untuk mereka,
if korg nk wat pkra 2,
wat la kat tmpt lain..

oral:
kita 0rg nye group no 7..
ari tu member aku nye turn wat oral..
aduyai..
xpasl2 jd bahn ktawa member lain..
wei korg...
HENTIKAN LA KENA AN AKU NGN DIA...
huhuhu..
tp aku tau dorg sje nk kena an aku..
hahahhaha..
ada ubi ada batas,
ada hari aku balas..
hahahha..

time group aku wat oral2,
arap2 semua nye bjlan ngn lancar..
AMIN......

No comments:

Post a Comment