Thursday, February 4, 2010

chocolate,chocolate dan chocolate



CHOCOLATE..
sekali makan chocolate rase cm nk mkn ag je..
hehhehhheh..
itula yg aku suke lakukan, makan chocolate..



orang kata mkn chocolate cpat gemuk,
tul kut coz kalori nya agak tinngi tp ari tu aku bce satu ruangan dlm mjlh,
chocolate sebenarya byk kbaikan tuk badan tp xtwla an yg mane satu btol..
tp xkisah la..yg penting aku tau aku sangat2
suke an chocolate..
xkisah la kek chocolate ke,ais cream chocolate ke,
aku mkn je..
hehhehehe..
sebanarya ramai xtaw yg Coklat dan serbuk koko mengandungi phenol sejenis bahan kimia yang membantu mengurangkan risiko sakit jantung. Phenol bertindank dengan menghalang lemak seperti zat di dalam aliran darah daripada teroksida dan menyumbat arteri....
salah satu cara tuk aku ilang an stress sllunye aku akn mkn chocolate,
kalo mkn chocolate smbl tgk bulan..
walau un bunyi nye agk pelik,
korg akn rase kelainan..
sesiap org berbeza n ada cara tsendiri tuk menikmati chocolate..
heheeehee..
sllunye psangan kekasih akn hadiah an chocolate,
mgkin mereka mngharap an kemanisn dlm pcintaan dorg..
hehehheeh..
sape yg akn TOLAK pada chocolate??
xkan ada..
ehheheh..
kadang2 stiap bentuk atau rase chocolate itu sendiri membawa maksud
yg berbeza..
aku pernah tgk kat drama,
lelaki Ni akn uji seorang gurl ni mengguna an chocolate..
hehehhe..
conclusion nye,
setiap org mempunyai cara tersendiri untuk mnghayati chocolate i2..
terpulang pda individu i2..
yg aku tau,
I LOVE CHOCOLATE







No comments:

Post a Comment