Friday, February 19, 2010

ini yg kami mahu



kisah ini bermula:
beberapa hari yg lepas aku dan sahabat aku
ehehhehe..
az,rash n el,
chating kat ym..
aku un memberi la
cadangan tuk hangout ramai2 ngn member2
aku yg lain..
selalunya kita org akn hang out kat kajang tp tuk this year kami semua nk beralih ANgin..
yela,
this year an taun akhir kami sebagai pelajar n pasti akn merindui moment kani semua..
gelak ketawa yg wat an kami lupe seketika stress bljar,
sgt2 indah..
yg pasti aku akn rindu korg n semua kngn kita n akn rindu
smk jalan bukit..
(jap2 nk kesat an air mata ni)..
heheeehhe..
balik kepada cter asal,
sedikit tatapan dialog kami semasa chating:
aku tnye la kat dorg,
wei korg, nk hangout kat mane???
(ada byk sgt cdgn)
el jawab:aku nk mandi(mean tmpt yg leh kami mandi la)
hehheheeh..
az kata:jom g kat p.pinang,pulau perhentian..
rash jawab:xpasal2 nnti kami terperangkap kat plkn..
padan muke..
tinie:aku bg cdgn jom blik kmpg aku kat kelantan,
naik ktm..
hehhhehehe..
sgt seronok..
ada gak cdangn g sunway dan
tibe2 keluar sal pe yg ustzah cter+bio..
mesti xpham an..
hahahahahha..(abai kan)..
tapi semua ni hnyela cdgn..
so tgk la cm ne nnti
tp an yg pnting skali,
xkisah la kat mne kita nk pergi,
yg penting kerjasama.
eh2 salah pula,
hahhhhahaa...
yang pntg kita dpt hang out n have fun bersama..
hehehhehhehe..
ok la..
sampai sini saje dlu..
lastly,
WANT TO SAY THANK YOU SO MUCH TO MY FOLLOWER,
COZ SUDI BACE CORETAN AKU..
(sory bhse rojak)..
huhuhu



No comments:

Post a Comment