Tuesday, February 9, 2010

pemerah pipi semula jadi


hari selasa tu kita org ada pjk,
wat la ujian segak tp xsegak2 un...
hahhahha..
sakit satu badan n smpai member aku kata dia dah x rase
perut dia..
cm ne tu??
plik bin ajaib..
hehehehe..
mane x nye,
time wat ujian segak tu la bru kita org push up la,
naik turun bangku,
skli dlm setaun..
that y la sakit2 badan KAMI..
hahahaha..
mase ni gak terkantoi berat badan kami,
semua nk sorok berat badan dorg..
kelakar sgt2..
hahhaha..



moment di toilet:
hari yg same gak rumah sukan warna BIRU ada lathan,
ada member aku ni recycle bju sukan td,
n aku un ejek la dorg pakai BAJU BUSUK..
sory2 korg,
aku gurau je..
ngn penuh semangt nye,
aku pergi la tukar bju,
dah siap tukar aku un g la kat member2 aku yg lain,
aku merasa an bju yg aku pakai tu BESAR,
ingt dah kurus lpas wat ujian segak,
RUPE-RUPENYA tertukar bju ngn mira..
ape ag..
dorg gelak sampai nk pecah perut..
segan Dowhhhh..
hahhahhaha..




LATIHAN RUMAH BIRU:
bajet la kami practice tp sebenarnya kami hnye duk2 sambil
tgk dak lain wat aktiviti..
hahahahaa..
biru akn jadi JUARA tuk tahun ni..
amin..
hehehee..
sakit mereka serang ngn tbe2..
kawan2 ku telah di serang pnyakit misteri..
jeng2..
amira dah smpai tahap ke2,
..penyakit tu ialah..
SAWAN SPEAKER..
amira un telah menyebar virus tu kpda aku tp aku
berjaya menepis n seterusnya wai hoe telah dijangkiti virus tersebut sampai
tahap yg ke4..
kami para sainstis tidak menemui penawar nye lagi..
harap maklum..
hahahaaha..
kalo korg xcye ada sawan ni korg cubela pegang speaker..
kalo x mnjd mknanya antibody korg kuat..
hahhhahaha..



sekian story ku..
hehehehe

No comments:

Post a Comment